Круглий стіл з Обговорення визначень та методики дослідження українського ринку інтернет-реклами15 липня відбувся Круглий стіл з Обговорення визначень та методики дослідження українського ринку інтернет-реклами. Круглий стіл став майданчиком для дискусії навколо нових напрацювань Комітету ІнАУ з питань інтернет-реклами, а саме щодо розширення на нові сегменти досліджень українського ринку інтернет-реклами та щодо Глосарію сфери інтернет-реклами. В заході взяли участь члени Комітету ІнАУ з питань інтернет-реклами та представники провідних суб’єктів цього ринку. Також у ході роботи Круглого столу були оголошені результати червневих досліджень інтернет-аудиторії України. Доповіді Круглого столу: - "Методика дослідження ринку інтернет-реклами" - "Підсумки діяльності робочої групи по створенню глосарію інтернет-реклами" |