ІнАУ у співпраці з НАБУ провела семінар «Механізми просування в Інтернеті для банків»ІнАУ у співпраці з Незалежною асоціацією банків України (НАБУ) провела 2 липня 2013 р. семінар «Механізми просування банків в Інтернеті». Це вже другий спільний семінар ІнАУ і НАБУ, який направлений на розвиток ринку інтернет-реклами в банківському секторі, перший був проведений 23 квітня поточного року. В ході семінару, який відбувся в конференц-залі НАБУ, були презентовані можливості Інтернету для реклами банківських послуг і просування брендів. За даними компанії «ІнМайнд», яка виконує дослідження інтернет-аудиторії України на замовлення ІнАУ, у травні 2013 р. обсяг реклами в Інтернеті в категорії «Банки і фінанси» склав 2,5% від загального обсягу вітчизняної інтернет-реклами, а загальна аудиторія банківських сайтів досягла у травні 42% інтернет-користувачів старше 15 років. При цьому обсяг ринку інтернет-реклами в Україні ще не досягає світових показників, але демонструє стрімкий ріст (зростання за підсумками 2012 року за даними дослідження ІнАУ склало близько 100%). Тому банки, використовуючи цей тренд, активно впроваджують нові механізми інтернет-реклами. В ході семінару фахівці підрозділів реклами і маркетингу українських банків ознайомились з інструментами і механізмами інтернет-реклами, про які розповіли представники компаній-лідерів у своїх сегментах: Тетяна Гордєєва (аналітичний ресурс Finance.ua) розглянула механізми сфокусованого маркетингу - низькобюджетні інструменти та рішення для просування банків в Інтернеті; Іван Дубінський (дослідницька компанія InMind) ознайомив аудиторію з даними досліджень і практичним використанням досліджень у медійній рекламі; Віталій Георгієв (агентство інтернет-реклами AdPro) розповів про очікування онлайн-користувачів від банку; Роман Скрипник (портал «Укрнет») повідомив учасників семінару про можливості лідогенерації для фінансових компаній, споживчі кредити і автокредити.
Семінар пройшов у формі зацікавленої дискусії. |