ІнАУ у співпраці з НАБУ провела семінар «Засоби залучення клієнтів та просування брендів в Інтернеті для банківського сектору в Україні»ІнАУ співпраці з Незалежною асоціацією банків України (НАБУ) провела 23 квітня семінар «Засоби залучення клієнтів та просування брендів в Інтернеті для банківського сектору в Україні». В ході заходу, який відбувся в київському готелі «Рів’єра» у форматі «case study», були презентовані можливості Інтернету для реклами банківських послуг і просування брендів. Українські банки за останній рік значно збільшили використання інструментів інтернет-реклами. За даними компанії «ІнМайнд», яка виконує дослідження інтернет-аудиторії України на замовлення ІнАУ, станом на березень 2013 р. обсяг реклами в Інтернеті в категорії «Банки і фінанси» склав 3% від загального обсягу вітчизняної інтернет-реклами і щомісячно демонструє стрімкий ріст, а загальна аудиторія банківських сайтів досягла у березні 31,4% інтернет-користувачів старше 15 років. Обсяг українського ринку медійної інтернет-реклами за 2012 р приблизно вдвічі перевищив показник 2011 р. В цих умовах зацікавленість банків можливостями просування свого бренду і послуг засобами Інтернету цілком виправдана. В ході семінару керівники відповідних підрозділів більш ніж 20 українських банків ознайомились з інструментами і механізмами інтернет-реклами, про які розповіли представники компаній-лідерів у своїх сегментах: Іван Дубінський (дослідницька компанія InMind) ознайомив аудиторію з даними досліджень, засобами планування та аналізу ефективності рекламних компаній; Віталій Георгієв (агентство інтернет-реклами AdPro) запропонував актуальні методи просування банківського сегменту в digital-середовищі; Дмитро Лисицький (медіаходинг United Online Ventures) розглянув відео-рекламу в Інтернеті як механізм залучення клієнтів; Костянтин Леонтьєв (аналітичний ресурс Finance.ua) поділився секретами використання аудиторії сайтів ділової тематики для просування банківських послуг; Дмитро Мірошниченко (сайт «UBR.ua») повідомив учасників семінару про лідогенерацію як спосіб залучення користувачів банківських послуг; Владислав Гранкін (інформаційне агентство «РБК Україна») проаналізував основні тенденції просування банків в Інтернеті; Роман Скрипник (портал «Укрнет») розповів про можливості таргетингу і лідогенерації на ресурсах з великою аудиторієюukr.net і sinoptik.ua Інтернет Асоціація України приділяє значну увагу розвитку українського сегменту мережі Інтернет. Виступаючи з привітанням на відкритті семінару, Голова Правління ІнАУ Тетяна Попова розказала про проекти, які виконуються Асоціацією для аналізу соціально-демографічних показників вітчизняних інтернет-користувачів і стану ринку інтернет-реклами, та побажала присутнім ефективно застосовувати сучасні інструменти для розвитку банківської справи. Голова Комітету ІнАУ з питань інтернет-реклами Михайло Коміссарук відзначив, що Комітетом заплановано на поточний рік проведення у співробітництві з рядом профільних асоціацій аналогічних семінарів, які дозволять надати представникам відповідних галузей спеціалізовані механізми інтернет-маркетингу. |